ELO dezvolta solutii software, ce ofera un plus de valoare afacerii dumneavoastra, prin automatizarea fluxurilor de lucru
Administrarea informatiilor corporatiei, cu ajutorul solutiilor ELO, aduce imbunatatiri semnificative la infrastructura existenta, pentru a optimiza procesele de afaceri – totul desfasurandu-se mai sigur, mai rapid si mai eficient. Tehnologia de administrare a continutului, cuprinsa de ELOenterprise, poseda functii pentru un management eficient, acces rapid si un control securizat al informatiei de-a lungul intregului flux de lucru.
Gaseste alaturi de noi solutia perfecta pentru afacerea ta.
ELOoffice - solutia dumneavoastra pentru arhivare electronica si managementul documentelor
Alegeti ELOoffice cand vine vorba de a transforma activitatea zilnica intr-o activitate simpla si eficienta. Datorita pretului atractiv si a functiilor de baza implementate, acest produs este destinat in special intreprinderilor mici si statiilor de lucru individuale.
Doriti ...
- sa gasiti documentele rapid si eficient?
- sa tineti o evidenta a cresterii fluxului zilnic de documente?
- sa implementati in organizatie conceptul de paperless office?
- sa intelegeti fluxurile de lucru mai repede?
- sa gestionati arhiva de email usor si transparent?
- sa lucrati mai productiv in cadrul echipei si sa gestionati cu succes rutina zilnica?
- sa stocati documentele electronice intr-o locatie securizata?
Pur si simplu mai bine organizat
Arhitectura solutiei ELOoffice se bazeaza pe modalitatea clasica de organizare a unui sistem de arhivare, cu arhive, cabinete de arhivare, registrii de arhivare. Aceasta inseamna ca produsul software poate fi utilizat intr-un timp foarte scurt de la instalare cu un timp minim de acomodare. Puteti naviga prin structura aplicatiei cu un simplu click si puteti deschide si vizualiza documente la fel de usor.
Return-Of-Investment garantat
Functiile de import si export ale aplicatiei permit utilizatorilor sa transfere documente, foldere si cabinete intregi intre calculatoare, sau sa treaca la versiuni mai complexe ale aplicatiei precum ELOprofessional sau ELOenterprise. Aceasta interoperabilitate existenta intre produse asigura o recuperare a investitiei garantata, in eventualitatea unei dezvoltari semnificative a institutiei.
Varianta ELOoffice poate fi integrata cu numeroase aplicatii existente in companie, prin intermediul interfetelor de procese precum Sage, in timp ce ELO Barcode permite extinderea functionalitatilor ELOoffice.
ELOprofessional - Ideal pentru cerinte specializate, mereu in crestere
ELOprofessional este o solutie de server modulara, special conceputa pentru a indeplini nevoile unei afaceri. Arhitectura modulara a ELOprofessional va permite sa modelati aplicatia pentru a corespunde cerintelor ECM/DMS intrunite de compania dumneavoastra.
Mobilizati-va compania
Numeroasele module integrate in ELOprofessional va permit sa configurati solutia astfel incat sa corespunda exact cerintelor. Mai mult, aplicatia poate fi implementata rapid, usor si in mod flexibil. Cu ajutorul ELOprofessional, toate informatiile companiei pot fi accesate dintr-o baza de date centrala in modul read-only.
ELOprofessional este o platforma accesibila pentru utilizator, ce va permite sa elaborati intreaga structura a unui proiect, cat si inregistrari ale clientilor si ale facturilor prin intermediul catorva click-uri. Sistemul puternic de administrare al permisiunilor va asigura faptul ca accesul la date confidentiale este strict controlat.
ELOprofessional va permite sa creati orice structura de fisiere, in functie de nevoile dumneavoastra, incepand cu o clasificare tipica de fisiere si registre pana la o structura bazata pe pictograme individuale, cum ar fi domenii pentru diferite echipe, activitati sau interogari in cazul incidentelor.
Integrare flexibila in toate aplicatiile office
Datorita intregii abordari orientate pe servicii (SOA), ELOprofessional este complet compatibil si poate fi integrat in numeroase aplicatii office precum ERP, CRM, CAD, sisteme de e-Mail, dar si cu produsele Microsoft Office.
ELOprofessional este o solutie intermediatoare, ce permite elaborarea si vizualizarea fiecarei logici individuale pentru procesele de afaceri, multumita functiilor inteligente de personalizare a platformei si a structurii modulare pentru aplicatii. Aceastra platforma de distributie, neutra in privinta aplicatiilor, mediaza relatiile intre aplicatii in asa fel incat complexitatile lor nu sunt dezvaluite utilizatorilor. Aceasta caracteristica simplifica foarte mult mentenanta, update-urile si personalizarea infrastructurii dumneavoastra IT.
Descarca brosura EloProfessional
ELOenterprise - Arhitectura potrivita cerintelor dumneavoastra
ELOenterprise este o solutie ce iese in evidenta prin capacitatea sa de redimensionare, de functionare in cadrul unui grup sau chiar si cu un singur client, prin posibilitatea de a se integra in toate sistemele de operare de top.
Caracteristicile si functiile prezente in ELOenterprise, transforma softwareul in solutia ideala pentru companiile mari si pentru organizatii. Datorita functiilor puternice integrate si a gamei largi de optiuni de configurare, ELOenterprise este in mod special potrivit pentru administrarea cantitatilor mari de date si a unui numar mare de utilizatori.
Conformare SOA = o solutie flexibila si de viitor
Din faptul ca functiile ELO sunt realizate ca servicii de sine-statatoare si ca se bazeaza pe protocoale standard, rezulta ca se pot interconecta cu un software de afaceri existent, intr-o maniera impecabil de simpla. Arhitectura orientata pe servicii a ELOenterprise (SOA) permite integrarea optima a functiilor ECM detinute de ELO, in procesele dumneavoastra de afaceri.
Robustete combinata cu o disponibilitate extraordinara
ELOenterprise a fost dezvoltat in mod special pentru sarcinile dificile din cadrul companiilor mari si de aceea functioneaza la un nivel inalt de performanta, ce suporta o capacitate de redimensionare si o disponibilitate crescuta, precum si medii de sistem distribuite.