De ce să nu te concentrezi pe activitatea generatoare de profit şi să laşi problemele legate de infrastructura IT (asigurarea securităţii datelor, back-up-ul, administrarea reţelei sau alte probleme care pot apărea în derularea activităţii) unei firme specializate, firmă care dispune de know-how şi are experienţa necesară?
Principalul avantaj al externalizării este reprezentat de reducerea costurilor. Nu este necesar să angajezi persoane specializate, să le scolarizezi, să le asiguri un birou suplimentar (mobilier, calculator, telefon etc.). Este mai ieftin să apelezi la o companie specializată, cu personal certificat care sa asigure:
Suport zilnic la sediul firmei, asigurat prin contract.
Asistenţă tehnică permanentă prin centrul Help Desk.
Controlul şi administrarea securităţii reţelelor.
Mentenanţa sistemelor informatice.
Servicii de reparaţii şi întreţinere necesare funcţionării sigure a echipamentelor de birou: PC-uri, copiatoare, fax-uri şi imprimante.
Stabilirea unei organizaţii Help Desk pentru toate nivelurile de sisteme, incluzând managementul intern şi extern al standardelor SLA (Service Level Agreement).
Avantaje outsourcing
Eliminarea costurilor operaţionale cu personalul de întreţinere
Eliminarea costurilor de şcolarizare privind specializarea personalului
Beneficiaţi de experienţa noastră în acest domeniu
Creşterea calităţii serviciilor prin impunerea unui SLA